Informacja

Nowy Maciej Smuk, Od cech osobowości do kompetencji savoir-être – rozwijanie samoświadomości w nauce języków obcych Zobacz większe

Od cech osobowości do kompetencji savoir-être – rozwijanie samoświadomości w nauce języków obcych

Nowy produkt

Nie zawsze się zdarza, że poważna praca naukowa może stać się obiektem zainteresowania szerokiej grupy odbiorców. W tym wypadku tak się właśnie dzieje. Praca łączy przymioty obszernego, klarownego wywodu, porządkującego wiedzę nt. samoświadomości w nauczaniu, z podejściem czysto badawczym [...]

Więcej szczegółów

Maciej Smuk

9788363527839

2016

miękka

40,00 zł

Nie zawsze się zdarza, że poważna praca naukowa może stać się obiektem zainteresowania szerokiej grupy odbiorców. W tym wypadku tak się właśnie dzieje. Praca łączy przymioty obszernego, klarownego wywodu, porządkującego wiedzę nt. samoświadomości w nauczaniu, z podejściem czysto badawczym: ważnych refleksji wynikających z wieloletnich badań własnych, przeprowadzonych w oparciu o dogłębną znajomość teorii i wzbogaconych własną cenną propozycją. Dlatego dobrze się stało, że dostępna będzie dla polskiego czytelnika. Glottodydaktyk znajdzie w niej interesujący wywód, zapełniający poważną lukę w badaniach naukowych i cenne źródło inspiracji do kolejnych analiz dotyczących kompetencji savoir-être. Praktyk, który nie zawsze dostrzega, jak wielki może być wpływ zmiennych niejęzykowych na opanowywanie językowych kompetencji, zyska kompendium wiedzy nt. optymalizacji nauczania języków obcych. Łatwiej mu będzie przekonać ucznia, dlaczego warto „wmyśleć się w siebie”, pokazać, jak to uczynić, a samemu zyskać materiał do właściwej diagnozy i terapii własnych błędów.

Z recenzji prof. dr hab. Haliny Widły (Uniwersytet Śląski)

Rok wydania2016
Oprawamiękka
Objętość250

Brak recenzji klientów w tej chwili.

Napisz recenzję

Od cech osobowości do kompetencji savoir-être – rozwijanie samoświadomości w nauce języków obcych

Od cech osobowości do kompetencji savoir-être – rozwijanie samoświadomości w nauce języków obcych

Nie zawsze się zdarza, że poważna praca naukowa może stać się obiektem zainteresowania szerokiej grupy odbiorców. W tym wypadku tak się właśnie dzieje. Praca łączy przymioty obszernego, klarownego wywodu, porządkującego wiedzę nt. samoświadomości w nauczaniu, z podejściem czysto badawczym [...]