Nowy produkt
Szósty tom serii 12/15
9788363527624
2014
miękka
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Szósty tom serii 12/15 poświęcony nauczaniu i uczeniu się języka włoskiego i hiszpańskiego.
Spis treści
Przedmowa / 7
Artur Gałkowski
L’insegnamento dell’italiano in Polonia: stato attuale, motivazioni, percezione, difficoltà, tipologia degli studenti / 9
Małgorzata Spychała
Znaczenie interkulturowej kompetencji komunikacyjnej i negocjacyjnej w procesie przyswajania języka obcego / 22
Elżbieta Bender
La literatura y sus posibilidades en la didáctica de la lengua y cultura españolas: La guerra civil en La forja de un rebelde de Arturo Barea / 32
Katarzyna Maniowska
“Mi venne da descrivere la nuvola di smog come l’avevo vista…”: il trapassato prossimo nell’insegnamento dell’italiano come L2 / 42
Stefano Gandini
Considerazioni sui significati della particella już e le sue molteplici traduzioni in lingua italiana / 52
Agata Kozielska
Dydaktyka translacji na uniwersytecie w ocenie studentów
włoskich i polskich / 63
Joanna Kudełko
Acerca de la traducción de textos turísticos en la adquisición de la competencia lingüística e intercultural entre los estudiantes de filología románica / 74
Małgorzata Konarzewska
Praca dyplomowa (monografia) z języka hiszpańskiego w programie dyplomowym matury międzynarodowej IB Diploma / 84
Karolina Szajewska
Egzamin maturalny z języka włoskiego. Spojrzenie nauczyciela-praktyka / 94
Katarzyna Kijek
El uso de los conocimientos de inglés en el proceso de aprendizaje de ELE / 113
Anna Małgorzata Kucharska
Projekt na zajęciach z języka specjalistycznego na studiach filologicznych / 119
Aleksandra Krauze-Kołodziej
Sprawozdanie z Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Konferencji Studentów Języków Romańskich (Sosnowiec, 25–26 maja 2013) / 128
Rok wydania | 2014 |
Oprawa | miękka |
Objętość | 130 stron |
format | B5 |
5
5